Facebook Like It

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU WWW.WIESZAJ.PL

 

Zawarcie umowy pomiędzy Klientem a Sprzedającym może nastąpić na dwa sposoby.

Klient ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Negocjacje, te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres Sprzedającego (ZERTECH SP. Z O.O, UL. JANUSZA KUSOCIŃSKIEGO 18/2, 58-370 BOGUSZÓW-GORCE).

W przypadku zrezygnowania przez Klienta z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma poniższy regulamin i stosowne przepisy prawa.

Zobacz również naszą Politykę prywatności.


 

1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE:

a) Właścicielem sklepu jest firma: ZERTECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Janusza Kusocińskiego 18/2 w 58-370 Boguszów-Gorce. Firma jest zarejestrowana wKrajowym Rejestrze Sądowym NIP: 8862999951, REGON: 368227365, KRS: 0000694293. tel.: 691330720 (firma) , 530925206 (obsługa klienta) , e-mail: biuro@wieszaj.pl

b) Regulamin określa zasady korzystania przez Użytkowników, w tym Nabywców, ze Sklepu internetowego Wieszaj.pl prowadzonego przez Sprzedawcę na domenie www.wieszaj.pl.

Regulamin udostępniany jest nieprzerwanie na stronie internetowej Sklepu w sposób umożliwiający Użytkownikom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści.

c) Prawa autorskie do serwisu oraz zawartych w nim treści, materiałów należą do firmy ZERTECH SP. Z O.O.

d) Warunkiem skorzystania przez Klienta z usług naszego sklepu jest połączenie z siecią Internet o prędkości minimum 256 kbps, posiadanie aktywnego adresu poczty elektronicznej (e-mail), włączoną obsługę Java Script oraz Cookies a ponadto korzystanie ze sprzętu spełniającego standardy Minimalnych Wymagań Sprzętowych, tj. posiadającego przeglądarkę internetową Internet Explorer w wersji nie starszej niż 8.0 lub Mozilla Firefox w wersji nie starszej niż 3.0 lub Chrome (wszystkie wersje) oraz Opera w wersji nie starszej niż 2, a także włączoną obsługę Java Script.

2. OPIS PRODUKTÓW I USŁUG:

a) Sklep wieszaj.pl oferuje elementy dekoracyjne wnętrz tj. wieszaki na ubrania i klucze w rozmaitych kształtach lub w formie stylizowanego napisu oraz stylowe zegary ścienne i inne elementy wyposażenia wnętrz. Nasze produkty spełniają się jako element funkcjonalny w wyposażeniu domu a także ozdobny. Wieszaj.pl oferuje elementy dekoracyjne dla domu. Oferujemy wieszaki z napisem i kształtem na ubrania oraz na klucze, zegary ścienne w rozmaitych kształtach, napisy na ścianę w formie motywujących zdań oraz pojedyńczych słów i liter, tabliczki uliczne z grafiką, logo, akcesoria do łazienki i inne drobne dekoracyjne elementy metalowe.

b) Wszystkie produkty wykonywane są na zamówienie. Klient może zakupić gotowy projekt dostępny aktualnie na stronie internetowej i wybrać barwę produktu wg. palety barw RAL jaka go interesuje lub skorzystać z zamówienia specjalnego tj. przekazać nam szczegółowy opis jak ma wyglądać produkt – kształt, barwę, ewentualną ilość haczyków, długość, szerokość etc.

c) Produkty są wycinane laserowo z blachy stalowej 2 mm, a następnie malowane lakierem firmy 4CR na wybrany z palety barw kolor. Szczegółowe opisy są dostępne przy każdym produkcie.

d) Każdy zamówiony w naszym sklepie produkt zawiera elementy montażowe w kolorze produktu (w przypadku wieszaków,tabliczek, napisów, logo są to śruby wraz z kołkami oraz zaślepki na te śruby, a zegarów – płynny mechanizm zegarowy wraz ze wskazówkami kolorem dopasowanym do barwy produktu – srebrne lub czarne)

3. ZASADY ZAMAWIANIA PRODUKTÓW/USŁUG:

a) Użytkownik tworzy konto w serwisie poprzez rejestrację. W celu rejestracji na stronie www.wieszaj.pl użytkownik podaje swoje imię, nazwisko, numer telefonu, e-mail i hasło potrzebne w następnej kolejności do logowania. Konto zostaje utworzone po akceptacji Regulaminu.

Użytkownik posiadający konto na portalu społecznościowym Facebook może zarejestrować się w sklepie korzystając z loginu i hasła przypisanego do konta na tymże portalu.

Logowanie następuje poprzez wpisanie e-mailu i hasła zapisanego podczas rejestracji, bądź analogicznie jak przy rejestracji- wykorzystując login i hasło z portalu Facebook.

Administrowanie kontem jest możliwe po zalogowaniu w edycji konta. Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych, aktualnych i pełnych danych w formularzach.

Użytkownik zobowiązany jest do nieujawniania osobom trzecim swojego loginu i hasła dostępu, wykorzystywanego do logowania w Sklepie.

Każdy zalogowany klient może skorzystać z opcji Newslettera i na bieżąco być informowany o promocjach i nowościach w sklepie.


b) Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku za pośrednictwem sklepu (poprzez kliknięcie ikonki "do koszyka") oraz mailowo (biuro@wieszaj.pl).

Zamówienia telefoniczne składamy w godzinach pracy sklepu tj. Od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-15:00, w soboty w godzinach 9:00-12:00 po nr telefonu: 530925206 (opłata jak za zwykłe połączenie).

Przy podsumowaniu zamówienia należy wybrać barwę produktu oraz ilość zamawianych produktów, sposób i koszt dostawy, sposób płatności, w następnej kolejności podać dane płatnika i dane do wysyłki (rejestracja lub logowanie) oraz jeśli nie przeczytano wcześniej przeczytać regulamin i politykę prywatności, zaakceptować je, jeśli wszystko jest w porządku można kliknąć ikonkę „SKŁADAM ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY” (kliknięcie tego pola oznacza złożenie zamówienia z obowiązkiem zapłaty ). Przed złożeniem zamówienia Klient ma możliwość dokonania zmian w każdym z punktów w zależności od jego potrzeby.

Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony w Sklepie towar/usługę, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 7 dni od dnia dokonania zakupu, z zastrzeżeniem, gdy płatność następuje przy odbiorze.

Warunkiem koniecznym w realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu lub (i) adresu e-mail - po przyjęciu zamówienia Zamawiający zostanie poinformowany o jego przyjęciu telefonicznie lub / i poprzez e-mail. Zamawiający posiadający skrzynkę e-mail będą informowani o statusie zamówienia pocztą elektroniczną.

Po złożeniu prawidłowego zamówienia, Sprzedawca przesyła niezwłocznie Użytkownikowi informację o przyjęciu zamówienia (przyjęcie oferty) na adres poczty elektronicznej (e-mail) podany przy składaniu zamówienia lub podczas rejestracji. Umowa zostaje zawarta z chwilą przesłania Sprzedawcy przez Użytkownika informacji o złożeniu zamówienia (w momencie kliknięcia - składam zamówienie z obowiązkiem zapłaty).

Czas realizacji zamówienia to 10-20 dni roboczych. Zamówienia są realizowane wg kolejności ich składania.

c) Płatności za nabyte w Sklepie przez Nabywcę towary (cena oraz koszty dostawy) dokonywane są za pomocą narzędzi płatniczych udostępnianych w Sklepie oraz na zasadach określonych przez Sprzedawcę.

Zapłaty za zamówione Towary można dokonać z użyciem jednego z poniższych sposobów płatności:

1. za pobraniem, czyli gotówką kurierowi lub listonoszowi przy odbiorze zamówionych produktów,


2. przelewem bankowym na rachunek prowadzony przez mBank S.A. nr rachunku: 44 1140 2004 0000 3802 7708 6469


adres: Zertech sp. z o.o, ul. J. Kusocińskiego 18/2, 58-370 Boguszów-Gorce.

Wszystkie ceny w Sklepie są cenami brutto, zawierającymi podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości 23%. Koszty dostawy towaru/usługi do Użytkownika podane są oddzielnie.

Zamówienia specjalne wyceniane są oddzielnie, cena towaru jest średnią obliczoną na podstawie kosztów poniesionych na materiał i lakierowanie plus koszt wykonania projektu.

Użytkownik dokonuje zakupu towaru oraz zamówienia usługi według cen oraz wysokości kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia zamówienia. Wysokość kosztów dostawy uzależniona jest od sposobu dostawy wybranego przez Nabywcę i kosztów pakowania towaru.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy, w szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmioty realizujące dostawy. Postanowienie to nie dotyczy zamówień już realizowanych.

d) Koszty dostawy ponosi Kupujący. Wybór sposobu dostarczenia przesyłki dokonywany jest przez Kupującego podczas składania Zamówienia. Koszty wysyłki naliczane są zgodnie z aktualnymi cennikami firm kurierskich oraz poczty polskiej i zależą od wagi oraz rozmiarów przesyłki. Kupujący jest informowany o kosztach wysyłki podczas składania Zamówienia.

Dostępne w sklepie formy wysyłki:

1. za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL (przedpłata, masa paczki do 10 kg, 16,50 zł)
2. za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL (pobranie, masa paczki do 10 kg, 22 zł).

 

e) Dostawa towaru następuje na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu.

f) Sprzedawca wystawia fakturę VAT do każdego zamówienia i dołącza do wysyłki.


4. REKLAMACJE, ODSTĄPIENIE I WYPOWIEDZENIE UMÓW:

a) Kupującemu, który jest Konsumentem w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. "o prawach konsumenta" (DZ.U. Poz. 827), przysługuje prawo odstąpienia od umowy, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny Produktu oraz kosztów wysyłki Produktu do Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, na konto bankowe wskazane przez Kupującego lub przekazem pocztowym na adres wskazany w Zamówieniu. 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas tj. firmę ZERTECH sp. z o.o., z siedzibą w 58-370 Boguszów-Gorce ul. Kusocińskiego 18/2, tel. 530925506, e-mail: biuro@wieszaj.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. (wzór formularza o odstąpieniu od umowy dostępny w zakładce FORMULARZ O ODSTĄPIENIU OD UMOWY)  Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy:

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres siedziby firmy ZERTECH sp. zo.o. ul. Kusocińskiego 18/2 58-370 Boguszów- Gorce, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę wg. cennika Poczty Polskiej. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Zgodnie z ustawą "o prawach konsumenta" zamówienia specjalne są wyłączone z prawa o odstąpieniu od umowy.

 

b) Nabywca może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące działania Sprzedawcy oraz korzystania ze Sklepu na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. „o prawach konsumenta”.

Reklamację należy składać w formie elektronicznej za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w Sklepie lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: ZERTECH sp. z o.o., z siedzibą w 58-370 Boguszów-Gorce ul. Kusocińskiego 18/2.

Reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Nabywcy, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. Termin rozpatrzenia reklamacji to 14 dni roboczych. Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny Produktu oraz kosztów wysyłki Produktu do Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, na konto bankowe wskazane przez Kupującego lub przekazem pocztowym na adres wskazany w Zamówieniu. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio na kartę Klienta.

Wzór formularza reklamacyjnego wraz ze szczegółowymi informacjami, który nalezy przesłać na nasz adres znajduje się w zakładce: FORMULARZ REKLAMACYJNY.

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

c)  W przypadku ujawnienia się wady fizycznej lub prawnej towaru Konsument ma prawo do Rękojmi.

1. Sprzedający na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia).

2. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia).

3. W przypadku umowy z Konsumentem jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta.

4. Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny lub złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy; chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.

Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

5. Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.

6. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

7. Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad lub żądać usunięcia wady.

8. Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

9. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

10. W przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana, Konsument może żądać od Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięciu wady, jednak zobowiązany jest ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od Sprzedającego zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego, Konsument jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.

11. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedającemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego Konsument jest upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.

12. Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedający, za wyjątkiem sytuacji opisanej w  pkt 10.

13. Sprzedający obowiązany jest przyjąć od Konsumenta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.

14. Sprzedający w terminie 14  dni ustosunkuje się do oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny lub oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub żądania wymiany rzeczy na wolną od wad lub żądania usunięcia wady.

W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Konsumenta.

15. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.

16. Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.

17. W przypadku, kiedy określony przez Sprzedającego lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi,Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

18. W terminach określonych w pkt 15-17 Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady fizycznej rzeczy sprzedanej, a jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

19. W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przysługujących Konsumentowi z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Odpowiednio stosuje się również do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących Konsumentowi, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia mediacji.

20. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne rzeczy sprzedanej stosuje się pkt 15-16, z tym że bieg terminu rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Konsument dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne.

21. Jeżeli z powodu wady rzeczy Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny, może on żądać naprawienia szkody, którą poniósł przez to, że zawarł umowę, nie wiedząc o istnieniu wady, choćby szkoda była następstwem okoliczności, za które Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności może żądać zwrotu kosztów zawarcia umowy, kosztów odebrania, przewozu, przechowania i ubezpieczenia rzeczy, zwrotu dokonanych nakładów w takim zakresie, w jakim nie odniósł z nich korzyści, a nie otrzymał ich zwrotu od osoby trzeciej oraz zwrotu kosztów procesu. Nie uchybia to przepisom o obowiązku naprawienia szkody na zasadach ogólnych.

22. Upływ żadnego terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli Sprzedający wadę podstępnie zataił.

23. Sprzedający o ile jest zobowiązany do świadczenia lub świadczenia finansowego na rzecz Konsumenta wykona je bez zbędnej zwłoki, nie później niż terminie przewidzianym w prawie.

Jeżeli czas trwania Umowy o świadczenie usług nie jest oznaczony, każda ze stron może ją wypowiedzieć bez wskazania przyczyn, z zachowaniem terminu miesięcznego, chyba że strony uzgodniły krótszy termin wypowiedzenia.

5. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH:

a) Dane osobowe Nabywców będących osobami fizycznymi będą przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych w celu świadczenia usług przez Sprzedawcę. Przetwarzanie zbieranych danych będzie się odbywać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Podanie przez Nabywcę swoich danych osobowych jest dobrowolne.

b) Dane osobowe Nabywców mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.

c) Sprzedawca zapewnia Nabywcom, których dane osobowe przetwarza, realizację uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w tym prawa dostępu do treści własnych danych osobowych i ich poprawiania oraz prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych na zasadach opisanych w przedmiotowej ustawie.

d) W ramach realizacji prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych, Nabywca ma w szczególności prawo do wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych ze względu na jego szczególną sytuację, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych, gdy Sprzedawca zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania przez Sprzedawcę danych osobowych Nabywcy innemu niż Sprzedawca administratorowi danych.

e) Poufne informacje dotyczące Nabywców, w tym dane osobowe Nabywców są chronione przez Sprzedawcę przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, a także innymi przypadkami ich ujawnienia albo utraty oraz przed zniszczeniem lub nieuprawnioną modyfikacją wskazanych danych oraz informacji poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych.

6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

a) Niniejszy regulamin jest integralną częścią każdej umowy zawieranej za pośrednictwem sklepu. Jest powszechnie dostępny na stronie www.wieszaj.pl. Kupujący może go utrwalić w pamięci swojego komputera lub wydrukować.

b) Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sprzedawcę w ramach Sklepu będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.

c) Użytkownicy będący konsumentami mają możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl , w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.


d)  Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (DZ.U. POZ 827), przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.